D
2007
Problematika výuky němčiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. Výsledky výzkumu.
JANÍKOVÁ, Věra
Basic information
Original name
Problematika výuky němčiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. Výsledky výzkumu.
Name in Czech
Problematika výuky němčiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. Výsledky výzkumu.
Name (in English)
Teaching German in Classes with Pupils with Specific Learning Difficulties from Teacher´s point of view. Research results.
Edition
1. vyd. Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. p. 92-114, 22 pp. 2007
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/07:00022578
Organization unit
Faculty of Education
Keywords in English
specific learning difficulties; teaching of German; foreign language teaching; integration
V originále
Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem je zjištění vybraných základních údajů týkajících se současného stavu ve výuce němčiny u žáků se specifickými poruchami učení.
In English
Specific conditions must be set to fulfil needs of pupils with specific learning difficulties. Research about teaching German language as a foreign language with pupils with specific learning difficultiesis described here.
Links
MSM0021622443, plan (intention) | Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání | Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education |
|
Displayed: 31/10/2024 19:42