J
2007
Další vzdělávání učitelů: k problematice rezistence
LAZAROVÁ, Bohumíra
Základní údaje
Originální název
Další vzdělávání učitelů: k problematice rezistence
Název anglicky
In-service teacher training: towards resistance issue
Vydání
Pedagogické rozhĺady, Banská Bystrica, 2007, 1335-0404
Další údaje
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14510/07:00029009
Organizační jednotka
Fakulta sportovních studií
Klíčová slova anglicky
teachers; resistance; teachers personality
V originále
Resistence je v textu pojímána jako odolnost vůči změnám a dalšímu vzdělávání u učitelů. Není vnímána jako negativní jev, ale jako zdroj poznání. Autorka věnuje pozornost projevům a zdrojům resistence a některým možnostem zvládání.
Anglicky
The resistance is understand as a teachers resistivity to the changes and professional development, in the article. It is not perceived as a negative phenomenon, but as a source of a new recognition. The author pays attention to the resistance manifestations, its grounds an some coping possibilities.
Návaznosti
GA406/03/0700, projekt VaV | Název: Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů | Investor: Grantová agentura ČR, Psychologické aspekty dalšího vzdělávání učitelů |
|
Zobrazeno: 4. 11. 2024 12:47