BRYCHOVÁ, Alice. Porovnání vybraných učebních materiálů pro výuku němčiny z hlediska zastoupení podnětů pro sebereflektivní učení (Comparation of Select School-Books for the Germany Language Education from the Standpoint of Selfassessment Signals). Tomáš Káňa, Hana Peloušková. In Německý jazyk a literatura ve výzkumu a výuce. první. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 34-38. ISBN 978-80-210-4324-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Porovnání vybraných učebních materiálů pro výuku němčiny z hlediska zastoupení podnětů pro sebereflektivní učení
Name (in English) Comparation of Select School-Books for the Germany Language Education from the Standpoint of Selfassessment Signals
Authors BRYCHOVÁ, Alice (203 Czech Republic, guarantor).
Tomáš Káňa, Hana Peloušková.
Edition první. Brno, Německý jazyk a literatura ve výzkumu a výuce, p. 34-38, 5 pp. 2007.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/07:00020471
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-4324-4
Keywords in English Selfassessment; school-book; German Language Education
Tags German Language Education, school-book, Selfassessment
Changed by Changed by: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Changed: 25/3/2010 09:32.
Abstract
Příspěvek porovnává některé užívané učebnice němčiny, porovnává jejich koncepci z hlediska explicitního vyjádření podnětů k metakognitivnímu učení a reflexi učebního procesu v jeho různých fázích.
Abstract (in English)
The aim compares some common school-books for German language learning from the standpoint of selfassessment signals and metakognition in various phases of learning and teaching phases.
Links
GA406/05/2107, research and development projectName: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Czech Science Foundation, Autonomy in foreign language learning and teaching
PrintDisplayed: 25/7/2024 13:52