SUCHÁNEK, Petr a Jiří ŠPALEK. Analýza konkurenceschopnosti podniků v ČR. Online. In Ekonomika firiem 2007. 1. vyd. Košice: EU Bratislava PHF Košice, 2007. s. 812-823. ISBN 978-80-225-2482-7. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza konkurenceschopnosti podniků v ČR
Název česky Analýza konkurenceschopnosti podniků v ČR
Název anglicky The competitive advantage analysis of companies in the Czech Republic
Autoři SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant) a Jiří ŠPALEK (203 Česká republika)
Vydání 1. vyd. Košice, Ekonomika firiem 2007, od s. 812-823, 12 s. 2007.
Nakladatel EU Bratislava PHF Košice
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/07:00022609
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-225-2482-7
Klíčová slova anglicky competitive advantage; efficiency; stakeholders; clustering
Štítky clustering, competitive advantage, efficiency, stakeholders
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 7. 4. 2008 14:51.
Anotace
Článek se zabývá analýzou konkurenceschopnosti podniků v ČR. Cílem článku je tedy pomocí vybraných poměrových ukazatelů rozdělit podniky do skupin a hledat jejich typické charakteristiky. Dílčím cílem článku je zjistit, zda pro jednotlivé skupiny existují rozdílné a zároveň typické charakteristiky faktorů, tzn. zda vytipované faktory lze považovat za faktory konkurenceschopnosti.
Anotace anglicky
The paper deals with measuring the competitiveness of the Czech enterprises. It proceeds from the assumption that company competitiveness is reflected in its performance and financial success which is possible to measure with standard ratio indicators, and also from the assumption that competitiveness results from certain characteristic factors. The aim of the paper is to divide the companies into a number of groups using selected ratio indicators and to search for characteristics typical of them. Partially, the aim is also to find out whether there are different factor characteristics for particular groups, i.e. whether it is possible to consider the selected factors to be the factors of competitiveness.
Návaznosti
1M0524, projekt VaVNázev: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 06:01