KORCOVÁ, Kateřina. Učí učitelé konstruktivisticky? In Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. Sborník příspěvků 15. konference ČAPV (CD-ROM). České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích. s. 1 - 10. ISBN 978-80-7040-991-6. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učí učitelé konstruktivisticky?
Název anglicky Do Teachers use the constructivist approach?
Autoři KORCOVÁ, Kateřina.
Vydání České Budějovice, Svět výchovy a vzdělávání v reflexi současného pedagogického výzkumu. Sborník příspěvků 15. konference ČAPV (CD-ROM), od s. 1 - 10, 10 s. 2007.
Nakladatel Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-7040-991-6
Klíčová slova anglicky Constructivism; characteristics of the constructivist education; observation of schooling
Štítky constructivism, observation of schooling
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D., učo 162669. Změněno: 14. 4. 2010 21:07.
Anotace
Prezentovaný příspěvek je součástí disertační práce, která prověřuje, zda učitelův způsob a realizace výuky ovlivňují charakter zvládnutí učiva žáky. Text seznamuje s výzkumem, který je založený na metodě pozorování. Proběhl u 16 učitelek ve třetích třídách základní školy v hodině prvouky a zaměřil se na přítomnost konstruktivistických znaků ve výuce.
Anotace anglicky
This contribution is a part of dissertation thesis which finds out if the teachers concept of schooling influences that pupils are able to keep the taught topic in mind. This article introduces a research based on the method of observation. The research was held with 16 teachers in the third class of primary school and the observation was focused on whether the teachers use the constructivist approach.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 23:25