D 2007

Komunikace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s lyrickým textem (projekt výzkumu)

ZÍTKOVÁ, Jitka

Základní údaje

Originální název

Komunikace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami s lyrickým textem (projekt výzkumu)

Název anglicky

Communication of pupils with special education needs with lyrical text (research projekt)

Autoři

ZÍTKOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole, s. 122-132, 2007

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/07:00022692

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-150-8

Klíčová slova anglicky

research project; communication; reception; lyrical text; dyslexia; exceptional talent

Štítky

communication, dyslexia, exceptional talent, lyrical text, Reception, research project

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 8. 2. 2008 14:02, Mgr. Jitka Zítková, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek představuje projekt výzkumu recepčních schopností žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při komunikaci s lyrickým textem. Projekt je zasazen do širšího kontextu dříve realizovaných výzkumů dětského čtenářství.

Anglicky

The article presents the research project intended on the reception abilities of pupils with special education needs. It focuses on their communication with lyrical texts. Except research intention, its aims and hypothesis, the article contains suggestion for questionnaire too. The project is set in the context of former reserches of childrens reading and their results.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 10. 11. 2024 19:28