DVOŘÁČEK, Tomáš a Tomáš ČECH. Sociální pedagog ve vztahu k jiným pedagogickým profesím a možnosti jeho uplatnění na školách. In Socialia 2006. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007. s. 498-502. ISBN 978-80-7041-741-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sociální pedagog ve vztahu k jiným pedagogickým profesím a možnosti jeho uplatnění na školách
Název česky Sociální pedagog ve vztahu k jiným pedagogickým profesím a možnosti jeho uplatnění na školách
Název anglicky A social educationalist in association with other educational professions and the application of his techniques in schools
Autoři DVOŘÁČEK, Tomáš (203 Česká republika) a Tomáš ČECH (203 Česká republika, garant).
Vydání Hradec Králové, Socialia 2006, od s. 498-502, 5 s. 2007.
Nakladatel Gaudeamus
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00022746
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7041-741-6
Klíčová slova anglicky social pedagogue; profession of social pedagogue; competence of social pedagogue; social pedagogue in the school; dangerous behavior; primary prevention
Štítky competence of social pedagogue, dangerous behavior, primary prevention, profession of social pedagogue, social pedagogue
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 19. 10. 2007 14:32.
Anotace
Příspěvek si klade vymezit profesi sociálního pedagoga ve vztahu k jiným pedagogickým profesím, nastínit jeho možné uplatnění v základní škole a v neposlední řadě podnítit další diskuzi o zařazení sociálního pedagoga do profesního katalogu.
Anotace anglicky
The article deals with actual problems of helping schools provide special needs assistance to children from socially disadvantaged environments. It contains information about a variety of social disadvantages and outlines employing social educationalist techniques as a solution to such problems in primary schools.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Výzkumné záměry
VytisknoutZobrazeno: 18. 1. 2022 17:20