HOFMANN, Eduard, Boris RYCHNOVSKÝ and Helena JEDLIČKOVÁ. 12 let výukových praxí na PdF MU při integrované terénní výuce (Twelve years of educational practice in field tuition at Fac. of Educ. MU Brno). In Pedagogická prax - súčasnosť a perspektivy. první. Nitra: Univ. Konšt. Filozofa v Nitře, 2007, p. 125-132. ISBN 978-80-8094-145-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name 12 let výukových praxí na PdF MU při integrované terénní výuce
Name in Czech 12 let výukových praxí na PdF MU při integrované terénní výuce
Name (in English) Twelve years of educational practice in field tuition at Fac. of Educ. MU Brno
Authors HOFMANN, Eduard (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Boris RYCHNOVSKÝ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Helena JEDLIČKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition první. Nitra, Pedagogická prax - súčasnosť a perspektivy, p. 125-132, 8 pp. 2007.
Publisher Univ. Konšt. Filozofa v Nitře
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14410/07:00022751
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-8094-145-1
Keywords in English Educational Practice in Field
Tags Educational Practice in Field
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc., učo 267. Changed: 6/1/2015 15:15.
Abstract
Příspěvek uvádí dvanáctileté zkušenosti s realizací pedagogických praxí při terénní výuce na PdF MU v Brně. Česká republika.
Abstract (in English)
The Article states experience from twelve years of Educational Practice in Field tuition at the Faculty of Education, Masaryk University Brno, the Czech Republic.
Links
MSM0021622421, plan (intention)Name: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, School and Health for the 21st Century
PrintDisplayed: 23/7/2024 07:25