Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{726850, author = {Špaček, David}, address = {Brno}, booktitle = {Problematika zabezpečování veřejných služeb}, keywords = {quality management; CAF; public management}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7399-030-5}, pages = {156-165}, publisher = {Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta}, title = {Sebehodnocení podle CAF a vyhodnocování spokojenosti klientů veřejné správy}, year = {2007} }
TY - JOUR ID - 726850 AU - Špaček, David PY - 2007 TI - Sebehodnocení podle CAF a vyhodnocování spokojenosti klientů veřejné správy PB - Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta CY - Brno SN - 9788073990305 KW - quality management KW - CAF KW - public management N2 - Přispěvek seznamuje s přístupem 5 krajských úřadů k vyhodnocování spokojenosti jejich klientů. Vychází především z analýzy sebehodnotících zpráv, které byly úřady vytvořeny pro účely implementace nástroje CAF. Analýza se zaměřuje na kritéria, která se týkají řízení vztahů se zainteresovanými stranami (podkritéria 1.4, 2.1, 4.2 a 5.2) a vyhodnocováním jejich spokojenosti (podkritéria 6.1, 6.2). Příspěvek je součástí řešení projektu Grantové agentury ČR č. 402/07/1486 - Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, který v současnosti vypracovává řešitelský tým Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity. ER -
ŠPAČEK, David. Sebehodnocení podle CAF a vyhodnocování spokojenosti klientů veřejné správy (Selfassessment based on the CAF and evaluation of satisfaction of public administration's clients). In \textit{Problematika zabezpečování veřejných služeb}. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007, p.~156-165. ISBN~978-80-7399-030-5.
|