BRYCHOVÁ, Alice. Lehrwerkanalyse und Vergleich mit Deskriptoren des Europäischen Fremdsprachenportfolios. In Der moderne Unterricht des Deutschen als Fremdsprache. první. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2007, s. 46-50. ISBN 978-80-244-1777-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Lehrwerkanalyse und Vergleich mit Deskriptoren des Europäischen Fremdsprachenportfolios
Název česky Analýza učebnice a její srovnání s deskriptory Evropského jazykového portfolia
Název anglicky Analysis of a Textbook and its Comparison with Descriptors of the European Language Portfolio
Autoři BRYCHOVÁ, Alice (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Olomouc, Der moderne Unterricht des Deutschen als Fremdsprache, od s. 46-50, 5 s. 2007.
Nakladatel Univerzita Palackého v Olomouci
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00032476
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-244-1777-6
Klíčová slova anglicky European Language Portfolio; Analysis of the textbook for foreign language; levels description
Štítky European language portfolio, levels description
Změnil Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 7. 6. 2009 11:57.
Anotace
Bei der Selbstbewertung anhand der Deskriptoren des ESPs ist es laut unserer Erfahrungen aus der experimentalen Benutzung von diesem Instrument wichtig das benutzte Lernmaterial auf die Deskriptoren der Referenzniveaus abzustimmen. Der Beitrag hat vor, eine detaillierte Analyse des benutzten Unterrichtsmaterials aus dieser Perspektive zu präsentieren.
Anotace česky
Při sebehodnocení v otázce dosahované jazykové úrovně na podkladě deskriptorů Evropského jazykového portfolia se ze zkušeností s experimentálním užíváním jazykového portfolia ukazuje nutnost sladit užívaný výukový materiál v praktických jazykových cvičeních s popisy úrovní. Příspěvek se pokusí provést detailní analýzu výukového materiálu z naznačeného úhlu pohledu. Tato učebnice bývá v českých školách často využívána a autorkami je v komentáři uživatelům sděleno, že lze s její pomocí dosáhnout úrovně B2 podle SERR.
Anotace anglicky
The European language portfolio contains a record of the knowledges and skills in various languages, which the owners do themself. According to our experiences with this portfolio is very important to do especialy analyses of the learn-books the students use, for a successfull self-assessment.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 15:25