COUFAL, M. Dramatická výchova v inkluzním vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním a téma tolerance (Drama Education in Inclusion of Disadvantaged Pupils and Subject Tolerance). In Hodnoty a výchova. Brno: Katedra pedagogiky Pedagogické fakulty MU, 2007, p. 152-161. ISBN 978-80-86633-78-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Dramatická výchova v inkluzním vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním a téma tolerance
Name (in English) Drama Education in Inclusion of Disadvantaged Pupils and Subject Tolerance
Authors COUFAL, M. (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Brno, Hodnoty a výchova, p. 152-161, 10 pp. 2007.
Publisher Katedra pedagogiky Pedagogické fakulty MU
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/07:00022838
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-86633-78-7
Keywords in English Drama Education; Inclusion; Subject Tolerance; Disadvantaged Pupils
Tags Disadvantaged Pupils, drama education, inclusion, Subject Tolerance
Changed by Changed by: Mgr. Miroslav Coufal, učo 195269. Changed: 18/12/2007 17:00.
Abstract
Úvaha k oborovým možnostem dramatické výchovy s ohniskem v porozumění klíčovým pojmům a příslušným definicím.
Abstract (in English)
Consideration to possibilities of Drama Education where focus is in understanding key terms and appropriate definitions.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 28/5/2024 01:38