EN

Extensible Approach to the Virtual Worlds Editing

KOVALČÍK, Vít, Jan FLASAR a Jiří SOCHOR. Extensible Approach to the Virtual Worlds Editing. In Computer graphics, virtual reality, visualisation and interaction in Africa / AFRIGRAPH'07. Grahamstown, South Africa: ACM, 2007. s. 31-37, 7 s. ISBN 978-1-59593-906-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Extensible Approach to the Virtual Worlds Editing
Název česky Rozšiřitelný přístup k editování virtuálních světů
Autoři KOVALČÍK, Vít (203 Česká republika, garant), Jan FLASAR (203 Česká republika) a Jiří SOCHOR (203 Česká republika).
Vydání Grahamstown, South Africa, Computer graphics, virtual reality, visualisation and interaction in Africa / AFRIGRAPH'07, od s. 31-37, 7 s. 2007.
Nakladatel ACM
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Jižní Afrika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14330/07:00022858
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-1-59593-906-7
UT WoS 000266432000004
Klíčová slova anglicky VR system; editing virtual worlds
Štítky editing virtual worlds, VR system
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Vít Kovalčík, Ph.D., učo 4269. Změněno: 23. 6. 2009 08:39.
Anotace
We present a virtual reality framework (VRECKO) with an editor that is capable of creating new scenes or applications using this framework. The VRECKO system consists of objects with predefined behaviors that an application designer can dynamically change. With instances of a special object type called Ability, we may extend or change behaviors of objects in a scene. As an example of this approach, we present an editor that we implemented entirely as a set of abilities. The editing is done directly in 3D environment which has several benefits over the 2D editing, particularly the possibility to work with a scene exactly as in the final application.
Anotace česky
Představujeme systém pro programování ve vrituální realitě (VRECKO) spolu s editorem, který je schopný vytvářet nové scény nebo apikace ze použití tohoto systému. VRECKO sestává z objektů s předdefinovaným chováním, které je možné změnit pomocí instancí speciálního objektu, nazvaného Ability. Jako příklad tohoto přístupu prezentujeme editor, který je kompletně vytvořený za použití Abilit. Editování se provádí v 3D prostředí, což má několik výhod oproti 2D editaci, zejména možnost pracovat se scénou přesně tak jako ve finální aplikaci.
Návaznosti
LC06008, projekt VaVNázev: Centrum počítačové grafiky (Akronym: CPG)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centra základního výzkumu
VytisknoutZobrazeno: 20. 3. 2019 10:43

Další aplikace