D
2007
Spokojenost zákazníka
KLAPALOVÁ, Alena
Základní údaje
Originální název
Spokojenost zákazníka
Název česky
Spokojenost zákazníka
Název anglicky
Customer satisfaction
Vydání
první. 2007, Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti V, od s. 78-82, 5 s. 2007
Nakladatel
Praha : Katedra obchodu a financí, Česká zemědělská univerzita
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50600 5.6 Political science
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14560/07:00032532
Organizační jednotka
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky
Customer satisfaction national models of satisfaction surveys measurement complexity
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
V článku je prezentována část teoretických poznatků týkajících se problematiky spokojenosti zákazníků a možností jejího měření včetně výsledků některých empirických šetření na toto téma v České, Slovenské republice a v dalších zemích. Tyto poznatky jsou součástí výstupu specifického výzkumu Katedry podnikového hospodářství Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity s názvem Konkurenceschopnost podniků.
Anglicky
Paper presents a fragment of the theoretical knowledge concerning the issue of the customer satisfaction and the possibilities of its measurement as well as the results of some empirical surveys dealing with this theme in the Czech and Slovak republic and some other countries. This knowledge is a part of the specific research project outcome of the Department of the Corporate Economics, Faculty of Economics and Public Administration, Masaryk University Brno with the topic Enterprises Competitiveness.
Návaznosti
1M0524, projekt VaV | Název: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky |
|
Zobrazeno: 28. 10. 2024 23:00