Detailed Information on Publication Record
2007
Spokojenost zákazníka
KLAPALOVÁ, AlenaBasic information
Original name
Spokojenost zákazníka
Name in Czech
Spokojenost zákazníka
Name (in English)
Customer satisfaction
Authors
KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
první. 2007, Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti V, p. 78-82, 5 pp. 2007
Publisher
Praha : Katedra obchodu a financí, Česká zemědělská univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/07:00032532
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
80-213-1436-2
Keywords in English
Customer satisfaction national models of satisfaction surveys measurement complexity
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 9/4/2010 15:53, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
V článku je prezentována část teoretických poznatků týkajících se problematiky spokojenosti zákazníků a možností jejího měření včetně výsledků některých empirických šetření na toto téma v České, Slovenské republice a v dalších zemích. Tyto poznatky jsou součástí výstupu specifického výzkumu Katedry podnikového hospodářství Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity s názvem Konkurenceschopnost podniků.
In English
Paper presents a fragment of the theoretical knowledge concerning the issue of the customer satisfaction and the possibilities of its measurement as well as the results of some empirical surveys dealing with this theme in the Czech and Slovak republic and some other countries. This knowledge is a part of the specific research project outcome of the Department of the Corporate Economics, Faculty of Economics and Public Administration, Masaryk University Brno with the topic Enterprises Competitiveness.
Links
1M0524, research and development project |
|