D 2007

The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic

KLAPALOVÁ, Alena

Basic information

Original name

The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic

Name in Czech

Pojem hodnoty a znalostí v B2B vztazích v České republice

Authors

KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

první. Bourgas, Economy & Business, p. 41-51, 11 pp. 2007

Publisher

Bourgas : Science Invest - Bourgas, Bulgaria

Other information

Language

English

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50600 5.6 Political science

Country of publisher

Bulgaria

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/07:00032534

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

978-954-9368-27-7

Keywords in English

value knowledge B2B relationship

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 9/4/2010 15:55, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Abstract

V originále

The work in progress paper presents some findings from an ongoing research project for the Grant Agency of the Czech Republic dealing with in a broad sense the competitiveness of the small and middle enterprises. Except macro-economic factors, the attention in this research project is paid to the areas of concern which are on the theoretical as well as practical level underdeveloped in the Czech environment. In particular, there are three topics with the insufficient interest of theory and practice and the aim of the paper is to offer a look in the contemporary instance in this country within these topics.

In Czech

Příspěvek prezentuje některé z výsledků probíhajícího výzkumného projektu Grantové agentury ČR zabývajícícho se, v širokém slova smyslu, konkurenceschopností malých astředních podniků. Kromě makroekonomických faktorů je pozornost v projektu věnována oblastem zájmu, které nejsou na teeoretické i empirické úrovni v českém prostředí dostatečně známé.Konkrétně, existují tři témata s nedostatečným zájmem teorie a praxe a cílem přípsěvku je nabídnout pohled na stávající situaci týkajících se těchto témat.

Links

1M0524, research and development project
Name: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Research Centre for the Competitiveness of the Czech Economy