D 2007

Konkurenceschopnost podniku a zákazník

KLAPALOVÁ, Alena

Basic information

Original name

Konkurenceschopnost podniku a zákazník

Name in Czech

Konkurenceschopnost podniku a zákazník

Name (in English)

Company competitiveness and customer

Authors

KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

první. Brno, Vývojové tendence podniků III, p. 122-191, 70 pp. 2007

Publisher

Brno: : Masarykova univerzita v Brně

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50600 5.6 Political science

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/07:00022894

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

978-80-210-4466-1

Keywords in English

competitiveness customer customer care customer power

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 9/4/2010 15:52, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek prezentuje část výsledků analýzy dotazníkového šetření specifického výzkumu s názvem Konkurenceschopnost podniků, zaměřené na vybrané okruhy problematiky vztahu podnik zákazník konkurenceschopnost. Cílem analýzy bylo zjištění odlišností v chování podniků ve vztahu k zákazníkům, které by mohly poukázat na některé faktory konkurenceschopnosti nevyjádřené finančními ukazateli.

In English

The paper presents the part of results of the questionnaire survey analysis targeted at the selected areas of questions in the company customer competitiveness relationships. The aim of the analysis was to find out the differencies in companies customers relations behaviour, which could show som,e competitiveness factors not expressed in financial terms.

Links

1M0524, research and development project
Name: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Research Centre for the Competitiveness of the Czech Economy