Detailed Information on Publication Record
2007
Konkurenceschopnost podniku a zákazník
KLAPALOVÁ, AlenaBasic information
Original name
Konkurenceschopnost podniku a zákazník
Name in Czech
Konkurenceschopnost podniku a zákazník
Name (in English)
Company competitiveness and customer
Authors
KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
první. Brno, Vývojové tendence podniků III, p. 122-191, 70 pp. 2007
Publisher
Brno: : Masarykova univerzita v Brně
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/07:00022894
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
978-80-210-4466-1
Keywords in English
competitiveness customer customer care customer power
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 9/4/2010 15:52, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek prezentuje část výsledků analýzy dotazníkového šetření specifického výzkumu s názvem Konkurenceschopnost podniků, zaměřené na vybrané okruhy problematiky vztahu podnik zákazník konkurenceschopnost. Cílem analýzy bylo zjištění odlišností v chování podniků ve vztahu k zákazníkům, které by mohly poukázat na některé faktory konkurenceschopnosti nevyjádřené finančními ukazateli.
In English
The paper presents the part of results of the questionnaire survey analysis targeted at the selected areas of questions in the company customer competitiveness relationships. The aim of the analysis was to find out the differencies in companies customers relations behaviour, which could show som,e competitiveness factors not expressed in financial terms.
Links
1M0524, research and development project |
|