D 2007

Obchod a spotřebitelé junioři Česká republika versus svět

KLAPALOVÁ, Alena

Basic information

Original name

Obchod a spotřebitelé junioři Česká republika versus svět

Name in Czech

Obchod a spotřebitelé junioři Česká republika versus svět

Name (in English)

Commerce and consumers - juniors - The Czech Republic versus the world

Edition

první. Bratislava, Súčasné trendy v obchode a v spotrebe, p. 152-159, 8 pp. 2007

Publisher

Bratislava: Ekonomická univerzita

Other information

Language

Slovak

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50600 5.6 Political science

Country of publisher

Slovakia

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

Keywords in English

commerce consumers Czech Republic world responsibility

Tags

International impact, Reviewed
Změněno: 8/6/2009 14:33, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek je zamyšlení se nad možnostmi usměrnit negativní důsledky rostoucí pozice juniorů v roli spotřebitelů ze strany institucí. Zároveň nabízí určité srovnání mezi úsilím v této oblasti ve světě a v České republice.

In Czech

Příspěvek je zamyšlení se nad možnostmi usměrnit negativní důsledky rostoucí pozice juniorů v roli spotřebitelů ze strany institucí. Zároveň nabízí určité srovnání mezi úsilím v této oblasti ve světě a v České republice.