Detailed Information on Publication Record
2007
Obchod a spotřebitelé junioři Česká republika versus svět
KLAPALOVÁ, AlenaBasic information
Original name
Obchod a spotřebitelé junioři Česká republika versus svět
Name in Czech
Obchod a spotřebitelé junioři Česká republika versus svět
Name (in English)
Commerce and consumers - juniors - The Czech Republic versus the world
Authors
Edition
první. Bratislava, Súčasné trendy v obchode a v spotrebe, p. 152-159, 8 pp. 2007
Publisher
Bratislava: Ekonomická univerzita
Other information
Language
Slovak
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
Keywords in English
commerce consumers Czech Republic world responsibility
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 8/6/2009 14:33, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Příspěvek je zamyšlení se nad možnostmi usměrnit negativní důsledky rostoucí pozice juniorů v roli spotřebitelů ze strany institucí. Zároveň nabízí určité srovnání mezi úsilím v této oblasti ve světě a v České republice.
In Czech
Příspěvek je zamyšlení se nad možnostmi usměrnit negativní důsledky rostoucí pozice juniorů v roli spotřebitelů ze strany institucí. Zároveň nabízí určité srovnání mezi úsilím v této oblasti ve světě a v České republice.
In English
The entry offers some thoughts about the possibilities to direct the negative consequences of the growing position of juniors in the role of consumers from the institutions point of view. withal it presents comparation between the effort round the world and in the Czech Republic