JANÍKOVÁ, Věra. Autonomní učení a lexikální strategie při osvojování cizích jazyků. (Autonomous Learning and the Lexical Strategies in foreign language learning.). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 210 pp. Spisy Pedagogické fakulty MU, svazek č. 106. ISBN 978-80-210-4433-3.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Autonomní učení a lexikální strategie při osvojování cizích jazyků.
Name in Czech Autonomní učení a lexikální strategie při osvojování cizích jazyků.
Name (in English) Autonomous Learning and the Lexical Strategies in foreign language learning.
Authors JANÍKOVÁ, Věra (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Brno, 210 pp. Spisy Pedagogické fakulty MU, svazek č. 106, 2007.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Book on a specialized topic
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/07:00020595
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-4433-3
Keywords in English autonomy; foreign language teaching and learning; skills; lexical strategies; theorie;research
Tags autonomy, lexical strategies, research, skills, theorie
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Changed: 2/6/2009 08:25.
Abstract
Monografie představuje souhrnný pohled na vybrané aspekty konceptu autonomního učení ve vyučování a učení cizím jazykům a výsledky výzkumného šetření zaměřeného na používání lexikálních strategií u studentů německého jazyka na PdF MU.
Abstract (in English)
The monograph presents the general look on the selected aspects of the concept of autonomous foreign language learning and teaching and the issues of a empirical research - using of lexical strategies by the Germany students.
Links
GA406/05/2107, research and development projectName: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Czech Science Foundation, Autonomy in foreign language learning and teaching
PrintDisplayed: 7/6/2024 06:52