Informační systém MU
FIALÍK, Ivan. Classical Winning Strategies for the Matching Game. In MEMICS 2007: Third Doctoral Workshop on Mathematical and Engineering Methods in Computer Science. Brno, Czech Republic: Masaryk University and Technical University of Brno, 2007, s. 35-42. ISBN 978-80-7355-077-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Classical Winning Strategies for the Matching Game
Název česky Klasické vítězné strategie pro párovací hru
Autoři FIALÍK, Ivan (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Czech Republic, MEMICS 2007: Third Doctoral Workshop on Mathematical and Engineering Methods in Computer Science, od s. 35-42, 8 s. 2007.
Nakladatel Masaryk University and Technical University of Brno
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14330/07:00020608
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-80-7355-077-6
Klíčová slova anglicky pseudo-telepathy games; the Matching Game; classical winning strategies
Štítky classical winning strategies, pseudo-telepathy games, the Matching Game
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Ivan Fialík, Ph.D., učo 60488. Změněno: 22. 11. 2007 10:52.
Anotace
Communication complexity is an area of classical computer science which studies how much communication is necessary to solve various distributed computational problems. Quantum information processing can be used to reduce the amount of communication required to carry out some distributed problems. We speak of pseudo-telepathy when it is able to completely eliminate the need for communication. The matching game is the newest member of the family of pseudo-telepathy games. After introducing a general model for pseudo-telepathy games, we focus on the question what the smallest size of inputs is for which the matching game is a pseudo-telepathy game.
Anotace česky
Komunikační složitost je oblast informatiky zabývající se studiem množství komunikace potřebné k vyřešení různých distribuovaných výpočetních problémů. Kvantové zpracování informace umožňuje pro některé distribuované problémy zmenšit množství potřebné komunikace. Umožňuje-li dokonce zcela eliminovat potřebu komunikace, hovoříme o pseudotelepatii. Párovací hra je zatím nejmladší pseudotelepatická hra. Po popsání modelu pro pseudotelepatické hry se zaměříme na problém hledání nejmenší velikosti vstupů, pro kterou je párovací hra pseudotelepatická.
Návaznosti
GA201/07/0603, projekt VaVNázev: Výpočty, komunikace a bezpečnost kvantových distribuovaných systémů
Investor: Grantová agentura ČR, Výpočty, komunikace a bezpečnost kvantových distribuovaných systémů
MSM0021622419, záměrNázev: Vysoce paralelní a distribuované výpočetní systémy
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Vysoce paralelní a distribuované výpočetní systémy
Zobrazeno: 30. 4. 2024 17:26