D 2007

Projektování cizojazyčné výuky v pregraduálním vzdělávání učitelů

HANUŠOVÁ, Světlana

Basic information

Original name

Projektování cizojazyčné výuky v pregraduálním vzdělávání učitelů

Name (in English)

Course Design in Foreign Language Teacher Education

Authors

HANUŠOVÁ, Světlana (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

1. vyd. Brno, Příspěvky k tvorbě a výzkumu kurikula, p. 35-40, 6 pp. 2007

Publisher

Paido

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

RIV identification code

RIV/00216224:14410/07:00022932

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-7315-153-9

Keywords in English

course design; teacher education;teacher beliefs;syllabus; evaluation

Tags

Reviewed
Změněno: 13/9/2014 07:11, doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.

Abstract

V originále

: Příspěvek se zabývá projektováním výuky, které je hlavním tématem kurzu didaktiky angličtiny v posledním semestru studijního programu Učitelství anglického jazyka na PdF MU v Brně. Studenti v rámci tohoto předmětu projektují výuku angličtiny na druhém stupni základní školy na dobu jednoho roku. Cílem kurzu je připravit studenty na jejich budoucí roli tvůrců kurikula, kterou zdůrazňuje současná kurikulární reforma. Projektování výuky jakožto syntetické téma odráží komplexní charakter vyučovacího procesu. Projekty se zaměřují na přesvědčení a názory budoucích učitelů, cíle vyučování, jak je stanovují současné vzdělávací dokumenty, analýzu potřeb, specifikaci obsahu a učebních materiálů, metody výuky, řízení třídy, plán hodnocení, zohlednění žáků se specifickými potřebami a hodnocení kurzu.

Links

LC06046, research and development project
Name: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Acronym: RECES)
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Research Centre on Schooling