PAVLOVSKÁ, M. a M. COUFAL. Uplatnění divadelních postupů, metod a forem ve výchově. Mgr. Miroslav Coufal, doktorand. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Uplatnění divadelních postupů, metod a forem ve výchově
Název česky Uplatnění divadelních postupů, metod a forem ve výchově
Název anglicky Making use of an Dramatic Advances, Methods and Forms in the Education
Autoři PAVLOVSKÁ, M. (203 Česká republika, garant) a M. COUFAL (203 Česká republika).
Mgr. Miroslav Coufal, doktorand.
Vydání 2007.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00022967
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky Dramatic Advances; Methods and Forms in the Education; Classroom as Stage and Stage Managing
Štítky Dramatic Advances
Změnil Změnil: Mgr. Miroslav Coufal, učo 195269. Změněno: 18. 12. 2007 17:35.
Anotace
Pro všechny zájemce nejen z řad studentů Pedagogické fakulty je připraveno výjimečné setkání s divadelním režisérem a vysokoškolským učitelem Teologické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích Jiřím Pokorným. Účastníky akce čeká veskrze zasvěcené uvedení do problematiky uplatnění dramatické výchovy v procesu výchovy a vzdělávání. Dramatická výchova je obor, který se nově etabloval spolu se vznikem a platností Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Klást otázky a hledat společně odpovědi je proto stále velmi potřebné a aktuální.
Anotace anglicky
For everyone especially a students from The Faculty of Pedagogy is ready an very interesting three days meeting with theatre director as well academic teacher from Theological Faculty of University of South Bohemia (USB) in České Budějovice.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 9. 2024 03:05