PAVLOVSKÁ, M. a M. COUFAL. Strukturování a dramatické techniky využívané ve výuce (nejen) žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Mgr. Miroslav Coufal, doktorand. 2007. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Strukturování a dramatické techniky využívané ve výuce (nejen) žáků se speciálními vzdělávacími potřebami |
Název česky | Strukturování a dramatické techniky využívané ve výuce (nejen) žáků se speciálními vzdělávacími potřebami |
Název anglicky | Working with diversity: a practical approach to drama for children with learning and social difficulties |
Autoři | PAVLOVSKÁ, M. (203 Česká republika, garant, domácí) a M. COUFAL (203 Česká republika, domácí). Mgr. Miroslav Coufal, doktorand. |
Vydání | 2007. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50300 5.3 Education |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/07:00022968 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova anglicky | Special needs; Drama; Etude; Techniques; Process structuring |
Štítky | Drama, etude, Process structuring, Special Needs, techniques |
Změnil | Změnila: PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D., učo 651. Změněno: 9. 3. 2011 14:43. |
Anotace |
---|
Dvoudenní workshop pod vedením zahraničního lektora dramatické výchovy Andy Kempe, University of Reading, Velká Británie. Účastníci workshopu se seznámí s metodami a technikami, které je možné využívat při práci se žáky se speciálními potřebami a s narušenou komunikační schopností. Nadto budou mít šanci zažít svérázný přístup zkušeného lektora, který slibuje ryze praktický úvod do dramatické výchovy. Těšit se tak mohou na dramatické strukturování na pretext Grandfather of Chair a školní drama Creepy Castle, jež zohledňuje specifické potřeby žáků. |
Anotace anglicky |
---|
Two days workshop of British Senior Lecturer in Drama Education Andy Kempe with subject the practical approach to drama for children with learning and social difficulties but also the generally introduction of methods and techniques. Draft plan: (Thursday) A general introduction to drama education Games and warm up exercises for group cohesion; Introducing a pretext Grandfather of Chair; Constructing a dramatic character; Exploring issues in Grandfather of life; (Friday) Working with diversity a practical approach to drama for children with learning and social difficulties (The Creep Castle Project!); Students to suggest ideas for new dramas using this approach; Consideration of the issues raised by the workshop. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |