ŠIMONÍK, Oldřich and Jana ŠKRABÁNKOVÁ. Nadaní žáci z pohledu evaluace jejich výsledků v přírodovědných soutěžích. (Talented pupils from look evaluace their results in naturalist match.). In Zborník vedeckovýskumných prác Katedry pedagogiky č. 3. první. Banská Bystrica.: UMB, 2007, p. 270-278., 9 pp. ISBN 978-80-8083-457-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Nadaní žáci z pohledu evaluace jejich výsledků v přírodovědných soutěžích.
Name in Czech Nadaní žáci z pohledu evaluace jejich výsledků v přírodovědných soutěžích.
Name (in English) Talented pupils from look evaluace their results in naturalist match.
Authors ŠIMONÍK, Oldřich (203 Czech Republic, guarantor) and Jana ŠKRABÁNKOVÁ (203 Czech Republic).
Edition první. Banská Bystrica. Zborník vedeckovýskumných prác Katedry pedagogiky č. 3. p. 270-278., 9 pp. 2007.
Publisher UMB
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/07:00022995
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-8083-457-9
Keywords (in Czech) nadaní žáci; přírodovědné soutěže; evaluace.
Keywords in English talented pupils; naturalist match; evaluation.
Tags Naturalist match., secondary schools, talented pupils
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc., učo 106. Changed: 26/3/2010 22:32.
Abstract
Význam soutěží pro rozvoj talentovaných žáků. Výběr vhodných učebních úloh. Slovní úlohy. Problémové úlohy. Role učitele.
Abstract (in English)
Meaning competes for the development of talented pupils. Choice acceptable instructional exercises. Word exercise. Problerm solving. Role teacher.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 28/7/2024 12:51