JANÍKOVÁ, Věra. Didaktik des Deutschen als Fremdsprache in Lehre und Forschung. In Didaktik des Deutschen als Fremdsprache in Lehre und Forschung. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 5-9, 107 s. ISBN 978-80-210-4462-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Didaktik des Deutschen als Fremdsprache in Lehre und Forschung.
Název česky Didaktika němčiny jako cizího jazyka ve výuce a výzkumu.
Název anglicky Methodology of German as a Foreign Language in Education and Research.
Autoři JANÍKOVÁ, Věra.
Vydání 1. vyd. Brno, Didaktik des Deutschen als Fremdsprache in Lehre und Forschung. od s. 5-9, 107 s. 2007.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4462-3
Klíčová slova anglicky resaerch; education; german as a foreign language ; methodology
Štítky Education, Methodology, resaerch
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 2. 6. 2009 13:56.
Anotace
Die Publikation versteht sich als Beitrag zum aktuellen Stand der theoretisch-empirischen Fremdsprachenforschung in der tschechischen und slowakischen Didaktik des Deutschen als Fremdsprache. In kurzen Statements und Darstellungen eigener Studien werden theoretische Erkenntnisse erörtet,methodisch-methodologische Ansätze und Vorgehensweisen einer kritischen Reflexion unterzogen und Ergebnisse der empirischen Untersuchungen vorgestellt.
Anotace česky
Publikace představuje příspěvek k aktuálnímu stavu empirického výzkumu v oblasti učení a vyučování cizím jazykům (zejména němčiny jako cizího jazyka)v České republice a na Slovensku. Vedle výsledků několika kvalitativních a kvantitativních empirických výzkumů jsou zde představena nejnovější vybraná teoretická východiska a metodické náměty pro edukační praxi.
Anotace anglicky
The book presents a contribution to the present state of theory and practice of FL research in Czech and Slovak methodology of German as a foreign language. In the form of short statements and accounts of their own studies, researchers present theoretical findings, methodological approaches, procedures of critical reflexion, and results of empirical research.
Návaznosti
GA406/05/2107, projekt VaVNázev: Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
Investor: Grantová agentura ČR, Autonomie v procesu učení a vyučování cizího jazyka
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 18:44