NAVRÁTIL, Pavel. Poslání a účel praktického vzdělávání na univerzitě a role instruktora v něm. In NOVÉ TRENDY V PRÍPRAVE A UPLATNENÍ SOCIÁLNYCH PRACOVNÍKOV. 1. vyd. Bratislava: Občianske združenie Sociálna práca, Katedra sociálnej práce Pedagogickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave. s. 194-198. ISBN 978-80-89185-27-6. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Poslání a účel praktického vzdělávání na univerzitě a role instruktora v něm
Název česky Poslání a účel praktického vzdělávání na univerzitě a role instruktora v něm
Název anglicky Purpose of Practical Education at University and the Role of an Instructor
Autoři NAVRÁTIL, Pavel.
Vydání 1. vyd. Bratislava, NOVÉ TRENDY V PRÍPRAVE A UPLATNENÍ SOCIÁLNYCH PRACOVNÍKOV. od s. 194-198, 5 s. 2007.
Nakladatel Občianske združenie Sociálna práca, Katedra sociálnej práce Pedagogickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-89185-27-6
Klíčová slova anglicky practical education; social work education; supervision; field instruction; field instruction unit
Štítky field instruction, field instruction unit, practical education, social work education, supervision
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Pavel Navrátil, Ph.D., učo 17824. Změněno: 31. 1. 2008 21:54.
Anotace
V článku se zabývám tématem rozvoje odborných praxí v oblasti vzdělávání sociálních pracovníků jako nezbytného předpokladu růstu kvality vzdělávání sociálních pracovníků v ČR. Na konkrétním příkladu aktuálně realizovaného projektu poukazuji na některé inovativní možnosti a prvky praktického vzdělávání i jeho organizace. Zdůvodňuji potřebu provázání praktického vzdělávání se vzdělávacím programem, který probíhá v učebnách.
Anotace anglicky
In the essay I consider questions on development of professionals practice in the social work education. I see the role of practical education as the most important part of the students competence building. I describe an example of the actually realised project which aims to improve practical training of the students. I discuss the reasons why professional training should be part of social work curriculum.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 20:02