Detailed Information on Publication Record
2008
Zkušenosti ze zavádění Rámcového vzdělávacího programu do škol ve vztahu k prevenci rizikového chování
ČECH, Tomáš and Iva HANÁKOVÁBasic information
Original name
Zkušenosti ze zavádění Rámcového vzdělávacího programu do škol ve vztahu k prevenci rizikového chování
Name in Czech
Zkušenosti ze zavádění Rámcového vzdělávacího programu do škol ve vztahu k prevenci rizikového chování
Name (in English)
Experience with the implementation of the prevention of dangerous behavior into school educational programs for primary schools
Authors
ČECH, Tomáš (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Iva HANÁKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
Bratislava, Wiegerová, A. (ed.) Fórum o premenách školy a učiteľskej profesie, p. 209-214, 6 pp. Cesty demokracie vo výchove a vzdelávaní, 2008
Publisher
Pedagogická fakulta UK
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/08:00050859
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-969504-1-6
Keywords (in Czech)
Prevence; Minimální preventivní program; školní metodik prevence; Rámcový vzdělávací program; školní vzdělávací programy
Keywords in English
Prevention; Minimal prevention program; educational expert for prevention; Framework educational program; school educational programs
Tags
Tags
Reviewed
Změněno: 15/3/2012 15:34, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
V originále
Kapitola je věnována problematice předcházení rizikovému chování v základních školách. Vychází z výzkumného šetření, které bylo zaměřeno na analýzu primárních zkušeností ze zavádění Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání do škol a z utváření školních vzdělávacích programů vzhledem k problematice.
In English
The chapter deals with the prevention of dangerous behavior in primary schools and the general experience with the implementation of Framework educational program into primary schools and the composition of these school educational programs in relation to its specialisation.
Links
MSM0021622421, plan (intention) |
|