KRÁTKÁ, Jana a Patrik VACEK. Nadání v pohybu: Poznámky k možnostem kooperace "Gifted education" a mediální edukace v českém a anglo-americkém kontextu. In Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky. 1. vyd. Brno: PdF MU, 2007, s. 129-136. ISBN 978-80-7392-006-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Nadání v pohybu: Poznámky k možnostem kooperace "Gifted education" a mediální edukace v českém a anglo-americkém kontextu
Název česky Nadání v pohybu: Poznámky k možnostem kooperace "Gifted education" a mediál
Název anglicky Moving Giftedness: Few remarks on prospective gifted/media education cooperation processes.
Autoři KRÁTKÁ, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) a Patrik VACEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky, od s. 129-136, 8 s. 2007.
Nakladatel PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00050861
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-006-7
Klíčová slova anglicky gifted education; media education; children; youth; film; cooperative learning
Štítky children, cooperative learning, film, gifted education, media education, youth
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jana Krátká, Ph.D., učo 42028. Změněno: 5. 4. 2012 12:42.
Anotace
Příspěvek se pokouší kriticky zhodnotit výzkumné perspektivy uplatňované při kooperaci dvou edukačních subdisciplín: media education a gifted education, a to tak, jak jsou pojímány a rozvíjeny v inspirativním a neelitisticky koncipovaném anglo-americkém akademickém diskursu.
Anotace anglicky
This paper is considered to be a critical evaluation of research perspectives applied to the cooperation of two eduacation sub-disciplines: media education and gifted education. It comments on how these two areas of educational research are examined within their recent (non-elitist and highly inspirative) Anglo-American educational discourse.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 21:01