KREGCJK, Konrad (Hg) a Věra VOJTOVÁ. Evaluation as a tool for improving positive classroom atmosphere. Online. In Philosphieren mit Kindern mit und ohne Behinderungen. 1. vyd. Wien: LIT Verlag, 2005. s. 31-38. ISBN 3-8258-8409-0. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Evaluation as a tool for improving positive classroom atmosphere
Název česky Hodnocení jako nástroj podpory pozitivní atmosféry ve třídě
Autoři KREGCJK, Konrad (Hg) (40 Rakousko) a Věra VOJTOVÁ (203 Česká republika, garant)
Vydání 1. vyd. Wien, Philosphieren mit Kindern mit und ohne Behinderungen, od s. 31-38, 8 s. 2005.
Nakladatel LIT Verlag
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Rakousko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00032631
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 3-8258-8409-0
Klíčová slova anglicky inclusion;children with SEN;medical paradigm;education-oriented paradigm;
Štítky children with SEN, education-oriented paradigm, inclusion, medical paradigm
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 18. 6. 2009 16:56.
Anotace
Students observation is very important part of teaching and learning process in the classroom.Its feedback use and quality improves the classroom atmosphere as an important part of teaching and above all learning processes. The chapter is focused on special needs students educational situation.
Anotace česky
Pozorování žáků je velmi důležitou součástí výukových a učebních procesů ve třídě. Jeho zpětněvazebný přínos a způsob využívání ovlivňuje atmosféru ve třídě jako významnou složku výuky a především učení. Kapitola je zameřena na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 09:38