KREGCJK, Konrad (Hg) and Věra VOJTOVÁ. Evaluation as a tool for improving positive classroom atmosphere. In Philosphieren mit Kindern mit und ohne Behinderungen. 1st ed. Wien: LIT Verlag, 2005, p. 31-38. ISBN 3-8258-8409-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Evaluation as a tool for improving positive classroom atmosphere
Name in Czech Hodnocení jako nástroj podpory pozitivní atmosféry ve třídě
Authors KREGCJK, Konrad (Hg) (40 Austria) and Věra VOJTOVÁ (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Wien, Philosphieren mit Kindern mit und ohne Behinderungen, p. 31-38, 8 pp. 2005.
Publisher LIT Verlag
Other information
Original language English
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Austria
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/05:00032631
Organization unit Faculty of Education
ISBN 3-8258-8409-0
Keywords in English inclusion;children with SEN;medical paradigm;education-oriented paradigm;
Tags children with SEN, education-oriented paradigm, inclusion, medical paradigm
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Changed: 18/6/2009 16:56.
Abstract
Students observation is very important part of teaching and learning process in the classroom.Its feedback use and quality improves the classroom atmosphere as an important part of teaching and above all learning processes. The chapter is focused on special needs students educational situation.
Abstract (in Czech)
Pozorování žáků je velmi důležitou součástí výukových a učebních procesů ve třídě. Jeho zpětněvazebný přínos a způsob využívání ovlivňuje atmosféru ve třídě jako významnou složku výuky a především učení. Kapitola je zameřena na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami.
PrintDisplayed: 3/5/2024 22:37