DONTCHEVA-NAVRATILOVA, Olga. Enhancing learning efficiency: A VLE Moodle course in Stylistics. In English Projects in Teaching and Research in Central Europe. REAL Studies 4. 1. vyd. Göttingen: Cuvillier Verlag, 2008, s. 13-23, 12 s. ISBN 978-3-86727-664-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Enhancing learning efficiency: A VLE Moodle course in Stylistics.
Název česky Zvyšování efektivity výuky: VLE Moodle kurz stylistiky
Autoři DONTCHEVA-NAVRATILOVA, Olga (100 Bulharsko, garant).
Vydání 1. vyd. Göttingen, English Projects in Teaching and Research in Central Europe. REAL Studies 4. od s. 13-23, 12 s. 2008.
Nakladatel Cuvillier Verlag
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00032650
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-86727-664-1
Klíčová slova česky e-learningová podpora-samostudium-komunikativní přístup-dovednosti studenta-stylistika-jazykové varianty
Klíčová slova anglicky e-learning - self-access learning - communicative approach - learner competences - stylistics - language varieties
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Olga Dontcheva-Navrátilová, Ph.D., učo 5423. Změněno: 31. 1. 2010 19:51.
Anotace
This contribution reports the results of a project focused on support for in-class university teaching by means of an e-learning course using Virtual Learning Environment (VLE) Moodle. It focuses on students feedback on their experience of working with the VLE Moodle course in Stylistics and discusses the advantages and drawbacks of the interactive modules journal, assignments and wikis. The module journal is intended to help students prepare for in-class learning; the module assignment is used to develop the skills and expertise of students in creating texts representing different genres; the module wiki allows students to reflect on in-class teaching by editing presentations made during contact sessions.
Anotace česky
Příspěvek uvádí výsledky projektu zaměřeného na podporu kontaktní výuky na univerzitní úrovni pomocí e-learning kurzu, založeného na Virtuálním studijním prostředí VLE Moodle. Zvláštní pozornost je věnována zpětné vazbě od studentů a analýze jejich zkušeností z práce s kurzem stylistiky, zejména s interaktivními komponenty deník, úkol a wiki.
VytisknoutZobrazeno: 22. 5. 2024 15:26