ONDREJOVÁ, Dana. Regulace reklamy v právu Evropských společenství. Část I. Právo a podnikání. Praha: Orac, roč. 2005, č. 6, 7 s. ISSN 1211-1120. 2005.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Regulace reklamy v právu Evropských společenství. Část I.
Název anglicky Regulation of advertising in european law. Part I.
Autoři ONDREJOVÁ, Dana (203 Česká republika, garant).
Vydání Právo a podnikání, Praha, Orac, 2005, 1211-1120.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50500 5.5 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14220/05:00025665
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova anglicky advertising; regulation; european law
Štítky Advertising, European law, regulation
Změnil Změnila: doc. JUDr. Dana Ondrejová, Ph.D., učo 42395. Změněno: 24. 4. 2009 16:35.
Anotace
Článek pojednává o regulaci reklamy v právu Evropských společenství.
Anotace anglicky
This contribution deals with the regulation of advertising in european law.
Návaznosti
MSM0021622405, záměrNázev: Evropský kontext vývoje českého práva po roce 2004
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Evropský kontext vývoje českého práva pro roce 2004
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 08:13