ONDREJOVÁ, Dana. K některým aktuálním projevům srovnávací reklamy v České republice (Some actual expressions of comparative advertising in The Czech Republic). Právo a podnikání. Praha: Orac, 2004, vol. 2004, č. 10, 3 pp. ISSN 1211-1120.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name K některým aktuálním projevům srovnávací reklamy v České republice
Name (in English) Some actual expressions of comparative advertising in The Czech Republic
Authors ONDREJOVÁ, Dana (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Právo a podnikání, Praha, Orac, 2004, 1211-1120.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Field of Study 50500 5.5 Law
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14220/04:00032654
Organization unit Faculty of Law
Keywords in English advertising; comparative advertising;
Tags Advertising, comparative advertising
Changed by Changed by: Mgr. Marie Zejdová, učo 2159. Changed: 6/4/2010 16:09.
Abstract
Článek pojednává o aktuálních projevech srovnávací reklamy v České republice.
Abstract (in English)
This contribution deals with some actual expressions of comparative advertising in The Czech republic
PrintDisplayed: 21/7/2024 21:46