HAVEL, Jiří and Hana FILOVÁ. Portfolio v pregaduální přípravě učitele primární školy (Portfolio in preparation teacher prime schools). In Portfolio v profesní přípravě učitele. Pardubice: UP, 2007, p. 93-97. ISBN 978-80-7395-024-8.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Portfolio v pregaduální přípravě učitele primární školy
Name in Czech Portfolio v pregaduální přípravě učitele primární školy
Name (in English) Portfolio in preparation teacher prime schools
Authors HAVEL, Jiří (203 Czech Republic, guarantor) and Hana FILOVÁ (203 Czech Republic).
Edition Pardubice, Portfolio v profesní přípravě učitele, p. 93-97, 5 pp. 2007.
Publisher UP
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/07:00020676
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7395-024-8
Keywords in English portfolio; preparation teachers prime schools; evaluation; selvreflection
Tags evaluation, portfolio, preparation teachers prime schools, selvreflection
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Changed: 18/6/2009 10:54.
Abstract
Příspěvek vymezuje přínos portfolia pro vytváření specifických profesních kompetencí učitelů primární školy. Reflektuje dosavadní zkušenosti s jeho využitím v pětiletém pregraduálním studiu na brněnské Pedagogické fakultě a přináší náměty k využití portfolia v syntéze pedagogické a psychologické průpravy na konci studia.
Abstract (in English)
Benefit incloses contribution portfolios for generation specific vocational jurisdiction teachers prime schools. Apply for present experience with his usage in quinquennial undergraduate studio on tingle pedagogic faculty and bears topics to usage portfolios in synthesis pedagogic and psychological preparation at the end studies.
Links
GA406/03/1349, research and development projectName: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Czech Science Foundation, Interventions into the proces of pedagogical skills development in student teaching at training school
PrintDisplayed: 21/5/2024 18:36