D
2007
Ist der Einsatz von E-Learning im Grammatikunterricht effektiv?
URBÁNKOVÁ, Jana
Základní údaje
Originální název
Ist der Einsatz von E-Learning im Grammatikunterricht effektiv?
Název česky
Je využití e-learningu ve výuce gramatiky efektivní?
Název anglicky
Is the E-learning support in German lessons effective?
Autoři
URBÁNKOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant)
Vydání
1. vyd. Brno, Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität, od s. 65-72, 8 s. 2007
Nakladatel
Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00032686
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
foreign language learning; research; e-learning
V originále
Der Artikel befasst sich mit der Rolle der elektronischen Unterstützung im Grammatikunterricht und ihrem Einfluss auf die Verbesserung der Kenntnisse der Studenten. Vorgestellt werden hier die durchgeführten Untersuchungen (Vergleichs- und Fragebogenuntersuchung), die nachgewiesen haben, dass durch den Einsatz dieser Methode eine größere Effektivität des Studiums erreicht und die Bildungsqualität erhöht werden können. Gezeigt haben das sowohl die Zahlen, als auch subjektive Ansichten der Studenten.
Česky
Článek se zabývá rolí elektronické podpory ve výuce německé gramatiky a jejím vlivem na zlepšení znalostí studentů. Jsou zde představena provedená výzkumná šetření, dotazníkové a srovnávací, jejichž výsledky ukázaly, že použitím této metody lze dosáhnout větší efektivity studia a zvýšení kvality vzdělávání.
Anglicky
The article deals with the E-learning support in German lessons. There are presented the outcomes of the questionnaire and comparative research which demonstrated the bigger effectiveness and improvement of the education quality using this method.
Zobrazeno: 11. 11. 2024 01:50