URBÁNKOVÁ, Jana. Ist der Einsatz von E-Learning im Grammatikunterricht effektiv? In Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität. 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2007, s. 65-72. ISBN 978-80-210-4469-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ist der Einsatz von E-Learning im Grammatikunterricht effektiv?
Název česky Je využití e-learningu ve výuce gramatiky efektivní?
Název anglicky Is the E-learning support in German lessons effective?
Autoři URBÁNKOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Forschung im Doktorstudium am Lehrstuhl für deutsche Sprache und Literatur der Pädagogischen Fakultät der Masaryk-Universität, od s. 65-72, 8 s. 2007.
Nakladatel Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00032686
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4469-2
Klíčová slova anglicky foreign language learning; research; e-learning
Štítky e-learning, foreign language learning, research
Změnil Změnila: Mgr. Jana Urbánková, učo 12758. Změněno: 31. 3. 2010 16:45.
Anotace
Der Artikel befasst sich mit der Rolle der elektronischen Unterstützung im Grammatikunterricht und ihrem Einfluss auf die Verbesserung der Kenntnisse der Studenten. Vorgestellt werden hier die durchgeführten Untersuchungen (Vergleichs- und Fragebogenuntersuchung), die nachgewiesen haben, dass durch den Einsatz dieser Methode eine größere Effektivität des Studiums erreicht und die Bildungsqualität erhöht werden können. Gezeigt haben das sowohl die Zahlen, als auch subjektive Ansichten der Studenten.
Anotace česky
Článek se zabývá rolí elektronické podpory ve výuce německé gramatiky a jejím vlivem na zlepšení znalostí studentů. Jsou zde představena provedená výzkumná šetření, dotazníkové a srovnávací, jejichž výsledky ukázaly, že použitím této metody lze dosáhnout větší efektivity studia a zvýšení kvality vzdělávání.
Anotace anglicky
The article deals with the E-learning support in German lessons. There are presented the outcomes of the questionnaire and comparative research which demonstrated the bigger effectiveness and improvement of the education quality using this method.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 20:31