D
2007
Doučování nebo sociální opora? Reflexe projektu domácí učitel
NĚMEC, Jiří
Základní údaje
Originální název
Doučování nebo sociální opora? Reflexe projektu domácí učitel
Název anglicky
Tutoring or Social Support? Reflection on the project Home Tutor
Vydání
1. vyd. České Budějovice, Sborník příspěvků XV. konference ČAPV, 6 s. 2007
Nakladatel
Katedra pedagogiky a psychologie Pedagogické fakulty JU
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/07:00025674
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
Tutorage; home teacher; tutor; values; quality research; Romany; social support.
V originále
Výzkumná studie prostřednictvím kvalitativního výzkumu analyzuje a s využitím ohniskových skupin popisuje a vysvětluje proces doučování romských dětí v jejich přirozených podmínkách; rodině. Studie také přináší reflexi několikátého programu Doučování romských žáků, který organizuje Katedra sociální pedagogiky.
Anglicky
The research study based on the quality research analysis and on the focus groups describes and explains the process of Romany pupils home tutoring. The study also reflects on the programme Home tutoring of the Romany pupils organized by the Department of the Social pedagogy.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
|
Zobrazeno: 7. 11. 2024 08:30