D 2007

Zabezpečení výuky žáků mimořádně nadaných ve školním vzdělávacím programu

HAVEL, Jiří, Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ

Základní údaje

Originální název

Zabezpečení výuky žáků mimořádně nadaných ve školním vzdělávacím programu

Název česky

Zabezpečení výuky žáků mimořádně nadaných ve školním vzdělávacím programu.

Název anglicky

Safeguard education of talented pupils in school educational programme

Autoři

HAVEL, Jiří, Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ

Vydání

Brno, Dimenze pedagogické práce s nadanými žáky, od s. 137-146, 10 s. 2007

Nakladatel

MSD

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7392-006-7

Klíčová slova anglicky

school curriculum; teaching talented pupils; integration; integrational process; inclusive school

Štítky

inclusive school, integration, integrational process, school curriculum, teaching talented pupils

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 18. 6. 2009 10:56, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek popisuje cíle, postup a výsledek kvalitativní analýzy školních vzdělávacích programů na vybraném vzorku škol. Předmětem analýzy bylo zjistit, jak je ve ŠVP zabezpečena výuka mimořádně nadaných žáků. Uvádí jako příklad pojmové mapy, s nimiž bylo ve výzkumu pracováno.

Anglicky

The contribution describes aims, progress and results of qualitative analysis of school curriculum on the chosen sample of schools. The subject of the analysis was to find out how the education of talented pupils is protected in new school curiculum.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 8. 11. 2024 07:43