ŠVAŘÍČEK, Roman a Klára ŠEĎOVÁ. Konstruktivismus v e-learningové vysokoškolské výuce? In Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. U12. Brno: MU. s. 189-195. ISBN 978-80-210-4472-2. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Konstruktivismus v e-learningové vysokoškolské výuce?
Název anglicky Constructivism in E-learning at University-Level Teaching?
Autoři ŠVAŘÍČEK, Roman (203 Česká republika, garant) a Klára ŠEĎOVÁ (203 Česká republika).
Vydání Brno, Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. U12, od s. 189-195, 7 s. 2007.
Nakladatel MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/07:00032745
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-210-4472-2
Klíčová slova anglicky e-learning; constructivism; qualitative research
Štítky constructivism, e-learning, qualitative research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D., učo 12302. Změněno: 4. 1. 2008 10:43.
Anotace
Tento text se zabývá způsobem výuky metodologie kvalitativního výzkumu v e-learningovém prostředí a zdůrazňuje jednotlivé konstruktivistické aspekty této výuky. Rádi bychom se tak ohlédli za prvním během e-learningového kurzu metodologie kvalitativního výzkumu, který byl na půdě našeho pracoviště poprvé otevřen na podzim minulého roku. Šlo o kurz, který jsme realizovali jako jednu z aktivit v rámci projektu Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů podporovaný MŠMT ve schématu Operační program Rozvoj lidských zdrojů. Na tomto místě chceme nejprve popsat způsob výuky v konstruktivisticky pojatém e-learningovém kurzu a dále představit několik studentských prací, které vznikly jako výstupy z tohoto kurzu.
Anotace anglicky
The paper deals with a constructivist teaching approach at a higher education institution (Masaryk University). Authors were tutors of an e-learning course of methodology of qualitative research and they describe whole process of teaching and learning in this course. Finally, three training research report assignments of students are displayed.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 17:54