Detailed Information on Publication Record
2007
Konstruktivismus v e-learningové vysokoškolské výuce?
ŠVAŘÍČEK, Roman and Klára ŠEĎOVÁBasic information
Original name
Konstruktivismus v e-learningové vysokoškolské výuce?
Name (in English)
Constructivism in E-learning at University-Level Teaching?
Authors
ŠVAŘÍČEK, Roman (203 Czech Republic, guarantor) and Klára ŠEĎOVÁ (203 Czech Republic)
Edition
Brno, Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. U12, p. 189-195, 7 pp. 2007
Publisher
MU
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14210/07:00032745
Organization unit
Faculty of Arts
ISBN
978-80-210-4472-2
Keywords in English
e-learning; constructivism; qualitative research
Tags
Reviewed
Změněno: 4/1/2008 10:43, Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
V originále
Tento text se zabývá způsobem výuky metodologie kvalitativního výzkumu v e-learningovém prostředí a zdůrazňuje jednotlivé konstruktivistické aspekty této výuky. Rádi bychom se tak ohlédli za prvním během e-learningového kurzu metodologie kvalitativního výzkumu, který byl na půdě našeho pracoviště poprvé otevřen na podzim minulého roku. Šlo o kurz, který jsme realizovali jako jednu z aktivit v rámci projektu Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách: posílení profesních kompetencí absolventů podporovaný MŠMT ve schématu Operační program Rozvoj lidských zdrojů. Na tomto místě chceme nejprve popsat způsob výuky v konstruktivisticky pojatém e-learningovém kurzu a dále představit několik studentských prací, které vznikly jako výstupy z tohoto kurzu.
In English
The paper deals with a constructivist teaching approach at a higher education institution (Masaryk University). Authors were tutors of an e-learning course of methodology of qualitative research and they describe whole process of teaching and learning in this course. Finally, three training research report assignments of students are displayed.