D 2007

Vztahy se stakeholdery - výsledky kvalitativního výzkumu mezi mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu

KAŠPAROVÁ, Klára a Alena KLAPALOVÁ

Základní údaje

Originální název

Vztahy se stakeholdery - výsledky kvalitativního výzkumu mezi mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu

Název česky

Vztahy se stakeholdery - výsledky kvalitativního výzkumu mezi mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu

Název anglicky

Relationships with stakeholders - results of qualitative research among MSE in South Moravian region

Autoři

KAŠPAROVÁ, Klára (203 Česká republika, garant) a Alena KLAPALOVÁ (203 Česká republika)

Vydání

1. vyd. Zvolen, Marketing a obchod 2007, od s. 112-116, 5 s. 2007

Nakladatel

Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva na Drevárskej fakulte Technickej univerzity vo Zvolene

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/07:00032750

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-8093-026-4

Klíčová slova anglicky

MSE relationship marketing establishing and maintaining relationships stakeholders.

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 9. 4. 2010 15:55, Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Příspěvek se ve své první části zabývá problematikou budování a udržování vztahů se stakeholdery, přičemž bere v úvahu specifičnost mikro a malých podniků. Tato část článku se snaží o syntézu jednotlivých názorů na tuto problematiku. Druhá část příspěvku prezentuje některá zjištění vyplývající z kvalitativního výzkumu realizovaného mezi 60 mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu v ČR - identifikuje klíčové stakeholdery a důvody budování a udržování vztahu s nimi.

Anglicky

The paper concerns with the issue of building and maintaining relationships with the stakeholders in its first part. It takes into consideration specificity of micro and small enterprises. This part examines and tries to synthesize different thinking on the issue. The second part presents some results of qualitative research among 60 micro and small enterprises in South Moravian region in Czech Republic, especially it identifies the key stakeholders and reasons of building and maintaining the relationships with them.
Zobrazeno: 9. 11. 2024 06:14