KAŠPAROVÁ, Klára and Alena KLAPALOVÁ. Vztahy SME se stakeholdery (Relationships of SME with stakeholders). In Vývojové tendence podniků III. 1st ed. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007, p. 717-730. ISBN 978-80-210-4466-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Vztahy SME se stakeholdery
Name in Czech Vztahy SME se stakeholdery
Name (in English) Relationships of SME with stakeholders
Authors KAŠPAROVÁ, Klára (203 Czech Republic, guarantor) and Alena KLAPALOVÁ (203 Czech Republic).
Edition 1. vyd. Brno, Vývojové tendence podniků III, p. 717-730, 14 pp. 2007.
Publisher Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/07:00020726
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-210-4466-1
Keywords in English Relationship marketing relationships stakeholders MSE
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Changed: 9/4/2010 15:56.
Abstract
Příspěvek představuje výsledky dílčí části výzkumu provedeného ve 20 mikro a malých podnicích Jihomoravského kraje České republiky. Prezentovány jsou výsledky individuálních rozhovorů, zaměřených na zjištění motivace a očekávání managementu mikro a malých firem ve vztahu k budování a udržování vztahů se stakeholdery firem. Výzkum byl realizován v rámci komplexnějšího mezinárodního srovnávacího projektu Relationship marketing of micro and small enterprises along with territorial self-governments comparative research.
Abstract (in English)
Paper presents the part of the results of the research realised in 20 micro and small enterprises of the Southern Moravian region of the Czech republic. The results of individual interviews are presented, focused at management motivation and expectation in relation to the building and maintainance of relationships with companies stakeholders. The research was realised in the frame of more compex international comparative project Relationship marketing of micro and small enterprises along with territorial self-governments comparative research.
Links
1M0524, research and development projectName: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Research Centre for the Competitiveness of the Czech Economy
PrintDisplayed: 27/4/2024 10:35