VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ and Petra METELKOVÁ. Marketing cestovního ruchu (Tourism Marketing). 2007th ed. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007. 134 pp. ISBN 978-80-210-4240-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Marketing cestovního ruchu
Name (in English) Tourism Marketing
Authors VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ and Petra METELKOVÁ.
Edition 2007. vyd. Brno, 134 pp. 2007.
Publisher Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Other information
Original language Czech
Type of outcome Textbook
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-210-4240-7
Keywords in English tourism; marketing; strategy; destination
Tags destination, marketing, strategy, tourism
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D., učo 21026. Changed: 11/1/2009 17:33.
Abstract
Publikace rozebírá marketingovou strategii destinace. Uvádí jednotlivé kroky tvorby marketingové strategie jako jsou: analýza vnějšího a vnitřního prostředí destinace, segmentace trhu, mise a marketingové cíle destinace, marketingový mix apod.
PrintDisplayed: 4/12/2021 14:30