Informační systém MU
VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ a Petra METELKOVÁ. Marketing cestovního ruchu. 2007. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007. 134 s. ISBN 978-80-210-4240-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing cestovního ruchu
Název anglicky Tourism Marketing
Autoři VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ a Petra METELKOVÁ.
Vydání 2007. vyd. Brno, 134 s. 2007.
Nakladatel Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učebnice
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-4240-7
Klíčová slova anglicky tourism; marketing; strategy; destination
Štítky destination, marketing, strategy, tourism
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D., učo 21026. Změněno: 11. 1. 2009 17:33.
Anotace
Publikace rozebírá marketingovou strategii destinace. Uvádí jednotlivé kroky tvorby marketingové strategie jako jsou: analýza vnějšího a vnitřního prostředí destinace, segmentace trhu, mise a marketingové cíle destinace, marketingový mix apod.
Zobrazeno: 24. 10. 2021 01:57