VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ and Petra METELKOVÁ. Management cestovního ruchu (Tourism Management). 2007th ed. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007, 156 pp. ISBN 978-80-210-4415-9.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Management cestovního ruchu
Name (in English) Tourism Management
Authors VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ and Petra METELKOVÁ.
Edition 2007. vyd. Brno, 156 pp. 2007.
Publisher Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Other information
Original language Czech
Type of outcome Textbook
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-210-4415-9
Keywords in English tourism; destination management; tourism organization
Tags destination management, tourism, tourism organization
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Ing. Bc. Andrea Holešinská, Ph.D., učo 21026. Changed: 11/1/2009 17:30.
Abstract
Management cestovního ruchu se zabývá základy procesu řízení s aplikací na specifické prostředí, jakým je destinace. Obsahem publikace je popsání destinačního managementu, jeho funkcí a významu pro rozvoj destinace. Současně jsou uvedeny další nástroje vedoucí k efektivnímu řízení destinace, a potažmo pomocí kooperace a koordinace k rozvoji cestovního ruchu v ní. Rozebrána je tak problematika destinačního marketingu, systémů řízení destinace, destinačního benchmarkingu, managementu jakosti, řízení rekreačních zdrojů a v neposlední řadě problematika udržitelného rozvoje.
PrintDisplayed: 25/4/2024 23:00