D 2007

Zkvalitňování přípravy budoucích profesionálů v pomáhajících profesích prostřednictvím inovované koncepce praxí.

CHALOUPKOVÁ, Lucie, Kateřina PEVNÁ and Lenka HLOUŠKOVÁ

Basic information

Original name

Zkvalitňování přípravy budoucích profesionálů v pomáhajících profesích prostřednictvím inovované koncepce praxí.

Name in Czech

Zkvalitňování přípravy budoucích profesionálů v pomáhajících profesích prostřednictvím inovované koncepce praxí.

Name (in English)

Improve to future Professionals for helping career by innovated approach of students practical training

Authors

CHALOUPKOVÁ, Lucie (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Kateřina PEVNÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

2007. vyd. Brno, Trendy v přípravě pedagogických pracovníků. p. 165-169, 5 pp. 2007

Publisher

Konvoj

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14210/07:00032806

Organization unit

Faculty of Arts

ISBN

978-80-7302-133-7

Keywords in English

helping career; students practical training; innovation;

Tags

Reviewed
Změněno: 15/3/2012 13:17, Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek referuje o průběhu a výsledcích projektu "Zkvalitnění vzdělávání a odborné přípravy studentů psychologie a sociální pedagogiky a poradenství". Zaměřuje se především na činnost Sociálně pedagogického centra, které v rámci projektu pracovalo na inovaci koncepce studentských praxí pro studenty sociální pedagogiky.

In English

The paper summarizes the activities and results of project "Improve to educational and vocational training for students of psychology and social pedagogy, realized during its two-year existence as a part of a development program funded by ESF and the Czech government. Most attention is given to innovations and content changes in students' practical training in the program of Social Pedagogy and Counselling.