ČECH, Tomáš. Vybrané předměty směřující k analýze, řešení a prevenci aktuálních sociálních a výchovných problémů současné pedagogické praxe. In Klapko, D. (ed.) Symposium sociální pedagogiky na Pedagogické fakultě MU. Brno: Masarykova univerzita. s. 81-87. ISBN 978-80-210-4676-4. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vybrané předměty směřující k analýze, řešení a prevenci aktuálních sociálních a výchovných problémů současné pedagogické praxe
Název česky Vybrané předměty směřující k analýze, řešení a prevenci aktuálních sociálních a výchovných problémů současné pedagogické praxe
Název anglicky The chosen subjects directed towards analysis, solving and prevention of current social and educational problems of contemporary pedagogical practice
Autoři ČECH, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Klapko, D. (ed.) Symposium sociální pedagogiky na Pedagogické fakultě MU, od s. 81-87, 7 s. 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00025690
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-4676-4
Klíčová slova česky Sociální pedagog; pedagogická praxe; sociální a výchovné problémy; sociální prevence a intervence; pedagogika volného času; děti se specifickými potřebami
Klíčová slova anglicky Social pedagogue; pedagogical praxis; social and educational promlems; social prevention a intervention; leisure time education; children with special needs
Štítky children with special needs, leisure time education, pedagogical praxis, social and educational promlems, social pedagogue, social prevention a intervention
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 9. 4. 2011 19:38.
Anotace
Příspěvek analyzuje vybrané předměty přednášené autorem textu z hlediska odborné přípravy sociálních pedagogů a pedagogů volného času s důrazem na rozvoj jejich kompetencí při analýze, řešení a prevenci sociálních a výchovných problémů současné pedagogické praxe.
Anotace anglicky
The contribution analyses the chosen subjects from the point of view of professional preparation of social pedagogues and leisure-time pedagogues with emphasis on developing their competences while analysing, resolving and preventing social and educational problems of contamporary pedagogical practice.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 14:34