Patopsychologie a psychopatologie pro pedagogy
KOHOUTEK, Rudolf. Patopsychologie a psychopatologie pro pedagogy. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 260 stran. ISBN 9788021044340. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Patopsychologie a psychopatologie pro pedagogy |
Název anglicky | Pathopsychology and Psychopathology for Pedagogues |
Autoři | KOHOUTEK, Rudolf. |
Vydání | 1. vydání. Brno, 260 stran, 2007. |
Nakladatel | Masarykova univerzita |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Odborná kniha |
Obor | 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Forma vydání | tištěná verze "print" |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/07:00050899 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
ISBN | 9788021044340 |
Štítky | Munipress |
Příznaky | Recenzováno |
Změnil | Záznam byl importován z knihovního systému. Změněno: 8. 8. 2022 13:41. |
Anotace |
---|
Patopsychologie je základní psychologická věda, která se zabývá méně závažnými psychickými akcentacemi a také konflikty, stresy a frustracemi a jejich vlivem na chování a prožívání. Publikace charakterizuje nejprve normální a zdravou psychiku a osobnost a poté anormativní a patologické chování a prožívání. Zvláštní pozornost věnuje dificilitám jako závadám chování a prožívání, které jsou předstupněm vážných psychopatologických poruch. Na závěr autor popisuje diagnostické metody identifikace závad a poruch a zabývá se jejich prevencí a terapií. |
Anotace anglicky |
---|
Pathopsychology is a basic psychological discipline dealing with less serious psychic disorders and difficulties and also conflicts, stress and frustrations and their influence on behaviour. The publication first charakterizes normal and healthy psyche and personality and then anormative and patological behaviour and perception. Special attention is devoted to difficulties such as behaviour and experiencing, which precede serious psychopathologic disturbances. Diagnostic methods of identification on disorders and disturbances are presented and prevention and therapy is discussed. |
Návaznosti | |
---|---|
MSM0021622421, záměr | Název: Škola a zdraví pro 21. století |
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století |
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 13:55