NAVRÁTIL, Pavel. Význam a možnosti praktického vzdělávání sociálních pracovníků. In Praktické vzdělávání v sociální práci. 1. vyd. Brno: TRIBUN, 2007, s. 6-19, 13 s. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci. ISBN 978-80-7399-343-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam a možnosti praktického vzdělávání sociálních pracovníků
Název česky Význam a možnosti praktického vzdělávání sociálních pracovníků
Název anglicky Role and possibilities of practical social workers education
Autoři NAVRÁTIL, Pavel (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Praktické vzdělávání v sociální práci, od s. 6-19, 13 s. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci, 2007.
Nakladatel TRIBUN
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14230/07:00032835
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-7399-343-6
Klíčová slova anglicky practice; supervision; practical eduacation; social work; field organization
Štítky field organization, practical eduacation, practice, Social work, supervision
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Pavel Navrátil, Ph.D., učo 17824. Změněno: 9. 7. 2009 22:38.
Anotace
V akademickém prostředí není praktickému vzdělávání sociálních pracovníků přiznáván vždy dostatečný status. Slovním spojením praktické vzdělávání označuji ty aktivity v rámci vzdělávání sociálních pracovníků, které ve vzdělávacím procesu využívají aplikovaného učení, například přímého pozorování, nácviku dovedností, supervidované provádění služeb. Jedná zpravidla o takové aktivity, které univerzitní vzdělávání nejvíce přibližují reálnému světu profese. V rámci vysokoškolské přípravy sociálních pracovníků roli média praktického vzdělávání sehrává zejména odborná praxe pod supervizí.
Anotace anglicky
In the text I focus on inclusion of professional practice into social work education. I describe an example of actually realized project Centre of practical education which is implemented at the department of Social policy and Social work on Masaryk University in Brno. I support the idea of professional practice integration into educational program for social workers. In this context I consider some demands and conditions which are connected with the role of field instructor. The role of field instructor I account as a key role in the practice integrating model.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 03:38