C
2007
Instruktor praxí jako nová role v kontextu odborných praxí
NAVRÁTIL, Pavel a Jitka NAVRÁTILOVÁ
Základní údaje
Originální název
Instruktor praxí jako nová role v kontextu odborných praxí
Název česky
Instruktor praxí jako nová role v kontextu odborných praxí
Název anglicky
Field instructor in the context of professional practice
Vydání
1. vyd. Brno, Praktické vzdělávání v sociální práci, od s. 118-125, 8 s. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci, 2007
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14230/07:00032836
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky
practice; supervision; practical eduacation; social work; field organization; field instructor
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
Náš příspěvek je zaměřen na praktické vzdělávání v rámci profesního vysokoškolského vzdělání. V článku předkládáme diskusi o smyslu praktického vzdělávání v rámci univerzitní přípravy. Vycházíme z předpokladu, že jeho hlavním posláním je rozvoj kompetencí studentů pro výkon profese sociální práce, a že její role je v tomto procesu nezastupitelná.
Anglicky
In the text we focus on practical education in the context of university social work education. We discuss the role and the worth of practical education in the context of social workers professional preparation. We defence the necessity of professional practice education as key part of educational program for social workers.
Zobrazeno: 11. 11. 2024 06:03