NAVRÁTILOVÁ, Jitka. Teorie a praxe ve vzdělávání sociálních pracovníků. In Praktické vzdělávání v sociální práci. 1. vyd. Brno: Tribun, 2007, s. 20-27. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci. ISBN 978-80-7399-343-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Teorie a praxe ve vzdělávání sociálních pracovníků
Název česky Teorie a praxe ve vzdělávání sociálních pracovníků
Název anglicky The theory and practice in social work education
Autoři NAVRÁTILOVÁ, Jitka (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Praktické vzdělávání v sociální práci, od s. 20-27, 8 s. Edice pro praxi a supervizi v sociální práci, 2007.
Nakladatel Tribun
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50000 5. Social Sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14230/07:00032837
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-7399-343-6
Klíčová slova anglicky practice; supervision; practical eduacation; theoretical education; social work;
Štítky practical eduacation, practice, Social work, supervision, theoretical education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D., učo 45609. Změněno: 3. 3. 2009 13:24.
Anotace
Jedna ze základních debat při přípravě sociálních pracovníků na jejich profesi, je spojována s procesem jejich vzdělávání. Hledají se odpovědi na otázky, které směřují ke způsobu, jak nejlépe připravit budoucí sociální pracovníky na jejich profesi. Bez toho, aniž bychom pochopili základní vazby, které fungují v rámci procesu učení, ve kterém se ze studenta sociální práce stane profesionál, lze jen stěží úspěšně integrovat a propojit teoretické znalosti získané univerzitním vzděláním a praktické dovednosti, které si mohou studenti osvojit pouze v procesu práce s klientem. Otázky týkající se způsobů a možností, jak co nejlépe vzdělávat sociální pracovníky samozřejmě předpokládají, že je zde příležitost k odborné diskusi o cílech tohoto vzdělávání, stejně jako existence prostoru, ve kterém je příležitost reflektovat zkušenosti z praxe.
Anotace anglicky
Professional education lies at the heart of the social work profession. One of the basic discussions focused on social workers professional preparation is relate to education process. Academicians think about the best way, how to prepare social workers for their profession. They analyze educational process within the social workers become competent social workers. In this contribution I write about dilemmas which are associated with social workers preparation process.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 06:53